Facebook advertenties maken kun je doen door te starten met de Ads Manager. Hierbij maak je gebruik van campagnes die bestaan uit verschillende advertentiesets (doelgroepen) en die bestaan weer uit verschillende advertenties. Op deze manier kun je verschillende type en varianten advertenties testen voor het beste resultaat.
Magento webshop koppelen aan Google Shopping
Google Shopping helpt webshophouders om meer verkeer te krijgen naar hun webshop en hiermee meer winst te maken. Nu zijn er een aantal oplossingen voor deze koppeling.
Hoe overtuig ik bezoekers om te kopen in mijn shop?
Iedere webshophouder wil graag meer omzet en winst behalen uit zijn webshop. Belangrijk hierbij is om bezoekers te overtuigen zodat zij gaan kopen!
Vergelijkbare doelgroepen maken in de Facebook Ads Manager
Met Vergelijkbare doelgroepen in de Facebook Ads Manager ben je in staat om je advertenties te richten op mensen die een vergelijkbaar profiel hebben met bijvoorbeeld je bestaande leads of klanten. Deze mensen hebben dezelfde interesses, liken dezelfde pagina, volgen hetzelfde merk, zijn van hetzelfde geslacht, etc.
Video marketing toepassen in Facebook Ads
Om beter op te vallen in Facebook tijdlijn kun je video marketing toepassen in Facebook Ads. Naast het verschil dat video veel meer opvalt is over het algemeen de prijs per klik ook lager. Echter worden wel alle klikken meegeteld, dus ook het opstarten van de video. Dit kan soms een vertekend beeld geven van de daadwerkelijke kosten.
Facebook Pixel instellen voor je website of webshop
De Facebook Pixel is het belangrijkste element als je Facebook Ads gebruikt om bezoekers te krijgen naar je website of webshop. De Facebook Pixel meet de bezoekersaantallen en verkrijgt handige informatie over bezoekers die je kunt gebruiken in het richten van je advertenties.
Autoriteit krijgen met je website en bedrijf in 5 stappen
Autoriteit krijgen met je bedrijf en website. Wat is autoriteit en hoe kan ik dit verhogen? Lees tips over vertrouwen wekken en meer aanvragen krijgen.
Google Featured Snippets tips voor je website, beter opvallen in zoekmachines
Google Featured Snippets gebruiken in je website? In dit artikel geef ik je tips om hieraan te werken.
Contentstrategie voor marketing en website in 9 stappen
Contentstrategie voor je website nodig? In dit artikel deel ik 9 stappen met je om een goede contentstrategie op te zetten. Bekijk alle tips!
Facebook aangepaste doelgroepen maken
Met Facebook aangepaste doelgroepen kun je advertenties maken die gericht zijn op jouw ideale klant. Je kunt vooraf gedefinieerde doelgroepen maken en je advertenties alleen op deze groep mensen richten. In tegenstelling tot het traditionele adverteren in bijvoorbeeld de krant, waar advertenties lang niet voor iedereen relevant zijn.
Facebook Retargeting / Remarketing, wat is het en hoe kun je het met succes toepassen?
Facebook Retargeting toepassen in je online marketing? Lees hier alles over retargeting, aangepaste doelgroepen, conversies, CPC, Click Through Rate en de Facebook Advertentie Manager.
SSL certificaat gebruiken voor je website; van http naar https
Een SSL certificaat herken je aan het groene slotje bovenin de adresbalk van je browser. SSL staat voor Secure Sockets Layer, wat ervoor zorgt dat verbindingen met het internet versleuteld worden.
Webshop omzet verhogen met deze 4 marketing tips
Webshop omzet verhogen? Je wilt meer bezoekers, meer klanten, een hogere besteding en dat je klanten vaker terug komen? Lees dan de tips in dit blog.
Click Through Rate (CTR) verhogen van je advertenties met deze 25 tips
De Click Through Rate verhogen, is één van de belangrijkste methoden om de kwaliteit van je advertentie te verbeteren. In dit blog artikel krijg je van mij meer dan 25 tips om de CTR van je advertenties te verhogen.
Klantervaringen, testimonials of reviews krijgen voor je bedrijf met deze 7 tips
Klantervaringen, testimonials of reviews verbeteren de geloofwaardigheid in de kwaliteit van je bedrijf. In dit blog artikel deel ik 7 tips voor je om meer positieve klantervaringen te krijgen voor je bedrijf.
Local SEO, verbeter de lokale vindbaarheid van je website en van je bedrijf met o.a. Google Maps
Local SEO gaat over lokale vindbaarheid en zichtbaarheid van ondernemers door regionale potentiële klanten. In dit blog tips over Local SEO en Google Maps.
Google RankBrain, wat is het en wat kan ik ermee?
Google Rankbrain is een algoritme dat met machine learning en Artificial Intelligence (AI) onderwerpen beter begrijpt en relevantere resultaten toont.
Klantloyaliteit verhogen en wederkerigheid bij klanten met je website
Wederkerigheid en klantloyaliteit verhogen bij klanten is een ideale manier om de klantretentie van je website en bedrijf te verbeteren. Klantretentie betekent hoe lang je een klant aan je bedrijf weet te binden. Door klanten langer te binden wordt de vertrouwensband beter en zal een klant meer producten bestellen.