Webshop omzet verhogen? Je wilt meer bezoekers, meer klanten, een hogere besteding en dat je klanten vaker terug komen? Lees dan de tips in dit blog.
Klantervaringen, testimonials of reviews krijgen voor je bedrijf met deze 7 tips
Klantervaringen, testimonials of reviews verbeteren de geloofwaardigheid in de kwaliteit van je bedrijf. In dit blog artikel deel ik 7 tips voor je om meer positieve klantervaringen te krijgen voor je bedrijf.
Klantloyaliteit verhogen en wederkerigheid bij klanten met je website
Wederkerigheid en klantloyaliteit verhogen bij klanten is een ideale manier om de klantretentie van je website en bedrijf te verbeteren. Klantretentie betekent hoe lang je een klant aan je bedrijf weet te binden. Door klanten langer te binden wordt de vertrouwensband beter en zal een klant meer producten bestellen.
Wat is conversie optimalisatie en hoe kan ik de conversie verbeteren?
Wat is conversie optimalisatie en hoe kan ik de conversie verbeteren? Iedere maand komt deze vraag wel eens voorbij in mijn gesprekken met ondernemers. Ik mijn beleving is conversie het meest belangrijke onderdeel in internet marketing.
Aantrekkelijke webshop, welke ingrediënten heb je nodig?
In een aantrekkelijke webshop is de kans groter dat een bezoeker je aanbod koopt. De conversie van bezoeker naar klant wordt hoger. In dit artikel deel ik de ingrediënten voor een conversieknaller :). Het nut van een aantrekkelijke webshop Als een webshop uitnodigt om te kopen, dan is de kans groot dat iemand bij jou een bestelling doet. Hoe aantrekkelijker …
5 Redenen waarom je juist NU moet investeren in online marketing
Het klinkt bijna als “Wij van wc-eend adviseren wc-eend”. Een online marketing specialist die vertelt waarom je moet investeren in online marketing. Toch wil ik je laten zien waarom je juist nu met marketing op internet moet starten.
69 tips om de resultaten van je website te verbeteren
Resultaten van je website verbeteren? In dit artikel vind je 69 tips om te werken aan je design en de techniek van je website.
3 Tips om het Succes van je Website in kaart te brengen
Tegenwoordig hebben de meeste ondernemers wel een website. Uit mijn eigen ervaring is echter meer dan 50% niet bewust bezig met het in kaart brengen van het succes van de website. Terwijl deze groep vaak toch aangeeft voor een groot deel afhankelijk te zijn van de bezoekers die op deze website komen. Raar eigenlijk. In dit artikel lees je hoe je succes van je website kunt meten en verbeteren.
6 Manieren om je (internet) business omzet te verdubbelen
Conversie ratio verhogen van je webshop, website of winkel? In dit artikel leer je tips om je conversie te verdubbelen en daarmee ook je omzet!
10 Tips om je product pagina’s van je webshop aantrekkelijk te maken
De productpagina’s zijn de meest belangrijke pagina’s van je webshop. Dit is de plaats waar de bezoeker op de knop ‘In winkelwagen’ klikt. In dit artikel deel ik 10 tips met je waarmee de productpagina’s van je webshop aantrekkelijk worden en daardoor meer conversie opleveren. Dit proces wordt ook wel conversie optimalisatie genoemd.
Conversie van je Website Verhogen en Splittesten (A/B testen) met Optimizely
Conversie van je Website meten en Splittesten – A/B testen met Optimizely? In dit artikel leg ik uit hoe je kunt experimenteren met variaties van je website.
Autoriteit krijgen met je website en bedrijf in 5 stappen
Autoriteit krijgen met je bedrijf en website. Wat is autoriteit en hoe kan ik dit verhogen? Lees tips over vertrouwen wekken en meer aanvragen krijgen.