Video marketing toepassen in Facebook Ads

Menno Bouma Facebook Marketing Reactie plaatsen

Om beter op te vallen in Facebook tijdlijn kun je video marketing toepassen in Facebook Ads. Naast het verschil dat video veel meer opvalt is over het algemeen de prijs per klik ook lager. Echter worden wel alle klikken meegeteld, dus ook het opstarten van de video. Dit kan soms een vertekend beeld geven van de daadwerkelijke kosten.

Geschikte domeinnaam kiezen voor je webshop

Geschikte domeinnaam kiezen voor je webshop

Menno Bouma Domeinnaam, E-commerce Reactie plaatsen

Als het gaat om het starten van een e-commercebedrijf, is een geschikte domeinnaam kiezen een cruciale eerste stap in het opbouwen van een gedenkwaardig en winstgevend merk. Een pakkende naam bedenken kan echter een uitdaging zijn. Er zijn namelijk al eindeloos veel verschillende namen bedacht. Soms kun je zelfs ontdekken dat voor jouw gevoel alle ‘goede’ namen al in gebruik …

Internationale webshop beginnen

Internationale webshop beginnen in België, Duitsland en andere landen

Menno Bouma E-commerce Reactie plaatsen

Internationale webshop beginnen in bijvoorbeeld België of Duitsland? Lees dan snel verder in mijn blog. Groeien met je webshop door internationaal te gaan en te verkopen in het buitenland Een interessante keuze om te groeien met je webshop is door je producten te verkopen aan klanten in andere landen. Door nieuwe markten aan te boren vind je een nieuw publiek …

Haal meer rendement uit zoekmachine marketing!

Menno Bouma SEO, Tips & Tricks, Zoekmachine marketing tips Reactie plaatsen

Zoekmachine marketing is de laatste jaren een hot item geworden. Steeds meer organisaties wanen zich in de wereld van Google en diverse andere zoekmachines, om maar zo hoog mogelijke posities te scoren in de resultaten. Zoekmachine diensten schieten als paddestoelen uit de grond, maar toch zijn er een aantal zaken die u zelf prima kan uitvoeren. Een paar algemene tips …

Facebook aangepaste doelgroepen maken

Menno Bouma Facebook Marketing Reactie plaatsen

Met Facebook aangepaste doelgroepen kun je advertenties maken die gericht zijn op jouw ideale klant. Je kunt vooraf gedefinieerde doelgroepen maken en je advertenties alleen op deze groep mensen richten. In tegenstelling tot het traditionele adverteren in bijvoorbeeld de krant, waar advertenties lang niet voor iedereen relevant zijn.