Elke dag nemen letterlijk duizenden gewone, verstandige en normale mensen de sprong en beginnen ze hun eigen bedrijf. Terwijl ze zich in het diepe gooien, weten ze eigenlijk maar weinig van de valkuilen voor ondernemers. Als je je in de beginfase van jouw eigen bedrijf bevindt, moet ik je waarschuwen: vermijd deze fouten alsof je leven ervan afhangt. Laten we …
Klantloyaliteit verhogen en wederkerigheid bij klanten met je website
Wederkerigheid en klantloyaliteit verhogen bij klanten is een ideale manier om de klantretentie van je website en bedrijf te verbeteren. Klantretentie betekent hoe lang je een klant aan je bedrijf weet te binden. Door klanten langer te binden wordt de vertrouwensband beter en zal een klant meer producten bestellen.
Zoekmachine optimalisatie (SEO) tips voor webwinkels, webshops en e-commerce
Zoekmachine optimalisatie (SEO) tips voor je e-commerce webwinkel / webshop. Je hebt een webshop laten bouwen of zelf eentje in elkaar geknutseld, maar nu begint pas het echte werk. Hoe krijg je bezoekers op je webshop die een product kopen. In dit artikel geef ik je 10 tips voor het zoekmachine optimaliseren van je webshop.
Webinars geven en goede resultaten halen met deze 5 Tips [VIDEO]
Het geven van webinars kan een enorme boost zijn voor je bedrijf. Het is een methode om beter kennis te maken met je kijkers en potentiële kopers. Veel ondernemers die webinars geven bieden producten aan van € 1.500 tot soms wel meer dan € 10.000,- aan.
Zichtbaarheid van je bedrijf verbeteren met deze 3 tips [VIDEO]
De zichtbaarheid van je bedrijf verbeteren zorgt ervoor dat je meer bezoekers krijgt en dat je, bij een goede conversie, meer klanten krijgt. Er zijn natuurlijk veel methodes om beter zichtbaar te worden, ik wil er toelichten die betrekking hebben op mijn vakgebied.
100 tips voor meer impact en omzet met je bedrijf [VIDEO]
Ben jij een ondernemer met een mooi idee, wil je niets anders dan mensen helpen met jouw oplossing en wil je graag weten hoe je hiermee impact en omzet kan maken? In dit artikel heb ik 100 tips voor je hoe je dit kunt realiseren.
Klantretentie van je webshop en winkel berekenen en verhogen met deze 5 tips
Klantretentie is de mate waarin klanten opnieuw terugkomen in een bepaalde periode. Klantretentie wordt in marketing termen ook wel de Customer Retention Rate of CRR genoemd. Als klanten vaker terug komen betekent het over het algemeen dat ze tevreden zijn met je product en met de klantenservice. Een hoge klantretentie zorgt tevens voor een hoge Customer Lifetime Value, een hogere …
3 manieren om een gratis weggever te maken voor het opbouwen van je e-maillijst [VIDEO]
Een gratis weggever kun je maken om te zorgen dat je een e-maillijst opbouwt. In ruil voor het gratis product dient de bezoeker zijn e-mailadres in te vullen. In dit artikel leg ik je 2 manieren uit om dit te realiseren.
Customer Lifetime Value (CLV) verhogen van je bedrijf met deze 5 tips
De Customer Lifetime Value (CLV) verhogen helpt bij het bepalen van je marketing budget. De CLV is de gemiddelde waarde van een nieuwe klant over een bepaalde periode.
Hoe kun je geld verdienen met affiliate marketing?
Hoe kun je geld verdienen met affiliate marketing? In dit artikel leg ik je een aantal methodes uit om geld te verdienen met affiliate marketing.
Affiliate marketing toepassen en een passief inkomen opzetten?
Affiliate marketing toepassen in je bedrijf, maar heb je geen idee wat het precies is en hoe je hier een passief inkomen mee kan genereren?
Checkout / Afrekenen pagina optimaliseren
De checkout of afrekenen pagina is de meest belangrijke pagina van je webshop. Op deze pagina maakt de bezoeker de commitment om bij jou iets te kopen. De bezoeker heeft al door de webshop gescrolld, producten in de winkelwagen gedaan en is nu in de checkout belandt. In dit blog artikel leer ik je hoe je kunt zorgen dat je bezoeker ook daadwerkelijk afrekent.
3 Tips om je bezoekers te overtuigen van jouw diensten als ondernemer
Door de diensten van je bedrijf de juiste naam te geven, voelen je bezoekers zich sneller aangesproken tot de dienst. In dit artikel geef ik je 3 tips om de diensten van je bedrijf de juiste naam te geven.
3 tips over hoe je duidelijke doelen kunt stellen in je bedrijf
Een doel stellen is eigenlijk noodzakelijk voor iedere ondernemer. Het geeft antwoord op vragen als ‘waar doe ik het eigenlijk voor?’. Een doel is een droom met een finish-lijn. Toch zijn er gek genoeg veel ondernemers die hun doelen niet concreet op papier hebben gezet. Waarom is dit zo belangrijk?
Hoe ontdek ik en formuleer ik de kernwaarden van mijn bedrijf als ondernemer?
Kernwaarden zijn zaken die jij belangrijk vindt in je bedrijf en in je leven. Om een succesvol bedrijf te worden is het slim om je eigen kernwaarden te bepalen en deze door te voeren in je gehele uitstraling en strategie.
Gemiddelde orderwaarde in je webshop of winkel verhogen doe je met deze 5 tips
De gemiddelde orderwaarde is de hoogte van de prijs van een gemiddelde bestelling in je webshop of winkel. In marketing termen wordt het ook wel de AOV of Average Order Value genoemd. In dit artikel leg ik je uit hoe je deze waarde kunt berekenen, hoe je de AOV kunt verhogen en wat dit betekent voor je marketing.
De basis voor zakelijk succes
Een ondernemer wil graag zakelijk succes. Om dit te bepalen dien je voor jezelf een definitie hiervan op te stellen. Wat maakt jou zakelijk succesvol? Een ton per jaar? Een miljoen per jaar? 100 klanten?
Hoe overwin ik faalangst, succesangst en vastloopangst als ondernemer?
Het hebben van angst als ondernemer is helemaal niet raar. Je hebt tenslotte veel meer risico’s dan wanneer je werkt bij een baas en soms betaald die ene klant later dan afgesproken en begint het heet onder de voetjes te worden. Daarnaast kun je de eerste in je branche zijn die met een concept aan de slag gaat en heb je geen concurrenten om bij af te kijken.