Bestelwaarde verhogen
Krijg meer omzet doordat klanten vaker terug komen op je website of webshop.
Het verhogen van je bestelwaarde van je bestellingen, zorgt ervoor meer omzet per klant maakt en je investeringen in zoekmachine optimalisatie en conversie verbeteringen nog efficiënter worden. Als je de klant stimuleert om 10% meer uit te geven, stijgt je omzet gemiddeld 10%. De bestelwaarde kan ik op een aantal manieren verbeteren:
Strategische doelen vastleggen
Doel van het bedrijf en commerciële doelen vastleggen.
Zoekwoorden onderzoek
Welke behoeften heeft je doelgroep? Wat is hun vraag, waar zoeken ze naar?
Productrelaties bepalen
Welk product is verwant aan het andere product?
Teksten productpagina’s
Word je bezoeker geraakt door je teksten en geprikkeld tot een aankoop?
Cross-sells bepalen
Welke producten zouden prima bij elkaar passen?
Up-sells bepalen
Duurdere varianten ontwikkelen en inrichten
Interesses in kaart brengen
Met een customer relationship manager de interesses peilen.
Aftersales Mailing
Geautomatiseerd e-mails sturen o.b.v. surf- en koopgedrag.
Remarketing / Retargeting
Advertenties op Google en Facebook tonen o.b.v. surfgedrag.
Investering bestelwaarde verhogen
Met een looptijd van 3, 6 of 12+ maanden.
Basis
€ 420,- p/m
Contact opnemenPro Meest populair!
€ 840,- p/m
Contact opnemenEnterprise
Op aanvraag
Contact opnemenVoorbeeld bestelwaarde verhogen
Een bedrijf dat trouwjurken verkoopt heeft een gemiddelde klantbesteding van 1000 euro. Door ook bruidsaccessoires, bruidslingerie en bruidsschoenen op een aantrekkelijke manier aan te bieden stijgt de gemiddelde klantbesteding naar 1.250 euro. Een omzetstijging van 25%!
Vrijblijvend gesprek aanvragen
Vind je dit interessant en zou je graag een vrijblijvend gesprek willen aanvragen?
Neem contact op met Menno